sobota, 19 października 2013

19.10.2013 ♥ Essence Paper Print Manicure


Drugą nowością marki Essence o której Wam wczoraj pisałam jest gazeta na paznokcie którą odbijamy za pomocą specjalnego płynu. Odbijana gazeta to nic nowego bo znam to już od wielu lat ale ta z essence ma ciekawe wzory więc postanowiłam ją zakupić. Kupiłam też płyn za pomocą którego wzorki miały się odbijać na paznokciach.
Niestety płyn okazał się totalnym bublem i jako zamiennika użyłam spirytusu salicylowego który okazał się tańszym i lepszym zamiennikiem. Myślę że jest to fajna metoda i Essence ma fajne wzory które możemy odbijać.. Płynu zdecydowanie nie polecam...

Jak to działa?
W jednym arkuszu gazety jest 6 wzorów które tniemy na części które odpowiadają naszym paznokciom. Dalej moczymy ten kawałek gazety w spirytusie salicylowym, przykładamy do paznokcia, trzymamy przez ok. 15 sekund i papierek ściągamy.
Całość pokrywamy top coatem.
Białą bazą do zdobienia jest Orly, White Out czyli mój ulubiony biały lakier :)





Pozdrawiam :*

24 komentarze:

  1. cudowne! chyba kupię któryś zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna alternatywa dla tradycyjnych zdobień :) szkoda tylko, że ten płyn okazuję się bublem :/ Muszę się koniecznie rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troche szkoda ale za mniejszą cenę mamy lepszy produkt - spirytus salicylowy :)

      Usuń
  3. Super sprawa, ale mogli też dorzucić taki typowy gazetowy druk. Widzę, że Essence naprawdę się wyrabia:) Szaleją z nowymi propozycjami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalną gazetę można odbić w ten sam sposób :)

      Usuń
  4. ostatnio kupiłam to ale w mojej gazetce są jeszcze inne wzory,a ten jest super. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie! Pamiętam jak kilka lat temu jeszcze w liceum, odbijałam zwykłą gazetę i w szkole śmiali się że powinnam odbijać na paznokciach ściągi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie to wygląda! super mani

    OdpowiedzUsuń
  7. Serio trzymałaś 15 minut, czy się machnęłaś przy pisaniu? ;)
    Dzisiaj próbowałam, tylko inny wzór. Niestety tylko czarna farba się odbiła, kolory zostały na papierkach i tak się zastanawiam czy może jednak dłużej powinnam trzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha... machnęłam się.. 15 sekund oczywiście :)

      Ja próbowałam też inny wzór - kolorowe kwiatki i kompletnie nic się nie odbiło :/

      Usuń
  8. bardzo pomysłowe...przypominają mi czasy szkolne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie to mozna kupic?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, męczę się z tym jak głupia. Ty to tylko "skrapiałaś" spirytusem tą gazete czy wrzucalaś np do kieliszka? już nie wiem co robie źle :( a w ten sam sposób jak robie używając zwykłej gazety-odbija się idealnie...nie kumam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam to tak że wycinałam kawałek gazety, następnie moczyłam go w spirytusie, przykładałam do paznokcia i na to dawałam jeszcze wacik zamoczony w spirytusie i dociskałam :) Muszę też kiedyś spróbować ze zwykłą gazetą :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*