wtorek, 11 listopada 2014

Frenchowe Cetki ♥



Dziś dzień wolny więc stwierdziłam że mam czas i mogę troszkę "dopracować" swojego frencha. 
Co prawda efekt końcowy nie był taki jaki chciałam i zdobienie to tylko chwilę gościło na moich paznokciach ale zdjęcia zrobiłam i może komuś ta propozycja się spodoba.
Frencha wykonałam hybrydą Semilac, 001 Strong White i 002 Delicate French a cętki zrobiłam przy pomocy czarnej farbki akrylowej Pactra. Dodałam kilka ćwieków z Born Pretty Store i wszystko pokryłam top coatem CND Vinylux. Po zmyciu zdobienia zmywaczem nic z hybrydą się nie stało :)

Motywy zwierzęce to jedne z moich ulubionych jednak z frenchem cętki się chyba nie polubiły :)




Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. cętki z ćwiekami to fajny pomysł, może tylko za dużo ich było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie e, ten Twój frencz solo był cudny! zdarzało mi się malować hybrydy lakierami i też po zmyciu było ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem na jednym lub dwóch paznokciach byłoby dobrze. Jednak na wszystkich zbyt duzo się dzieje :) French solo w Twoim wykonaniu podobał mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też się bardziej podobał dlatego szybko pozbyłam się centek :)

      Usuń
    2. podpisuję się pod aalimką :)

      Usuń
  4. Kiedyś często nosiłam frencha z centkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że troszkę przedobrzyłaś. Nie nachodząc na białą końcówkę paznokcia i malując je po jednej stronie byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może faktycznie trochę tego tutaj za dużo. Ale śliczne cętki udało ci się uzyskać.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cętki fajne, ale jakoś z frenchem mi nie leżą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka, widziałam u Ciebie na insta zdjecie odzywki eveline 8w1 + olejek arganowy, jestes zadowolona z tego olejku wg? sprawuje się i ma jakies minusy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie pazurki, uwielbiam panterkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*