sobota, 21 maja 2016

Neo Nail Acapulco ♥


Moje paznokcie są ostatnio bardzo nudne bo zazwyczaj noszę jeden kolor, ale staram się by ten jeden kolor był wyrazisty, intensywny i żeby zwracał na siebie uwagę. Bo tak lubię :)

Dzisiaj pokażę Wam lakier Neo Nail Acapulco. Kupiłam go w Krakowie na targach LNE i z tego co Panie mówiły to jest to jeden z najlepiej sprzedających się lakierów tej marki. 
I wcale się nie dziwię bo jest śliczny. 
To coś pomiędzy błękitem a fioletem. Ma wykończenie kremowe i kryje przy dwóch warstwach.
Lakiery Neo Nail są odrobinę gęstsze niż Semilac ale równie przyjemne w aplikacji. 
Już myślę nad kolejnym zamówieniem :) Jakie kolory polecacie jeśli chodzi o Neo Nail? :)




Pozdrawiam ;)

23 komentarze:

  1. Piękny kolor i podoba mi się Twój kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny żałuje że nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor,idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek, chyba się na niego skuszę przy następnym zamówieniu :)
    Super, że zrobiłaś post o nim, tutaj wygląda bardziej realistycznie niż na stronie u nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny kolor! Super się prezentuje na twoich pazurkach. ; )

    https://czuprynqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor choć osobiście jestem zwolenniczką brzoskwini, różów i czerwieni! Sama mam mega zestaw lakierów hybrydowych MakeAr więc szczęście całe, że nie muszę chodzić do kosmetyczki i tracić duużo kasy! Na tym zdjęciu masz bardzo suche skórki - powinnaś pomyśleć o jakiejś odżwyce

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczny kolorek. Zastanawiam się teraz nad kupnem.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny! acapulco to mój ulubieniec :) jeśli chodzi o polecane kolory z nn to nie mam takiego, którego mogłabym nie polecić :D wszystkie wiosenne odcienie - lotus flower, plumeria scent, perfect rose, blue tide.. jak również klasyki - white collar, pure black, natural beauty - wszystkie pięknie kryjące :) a teraz czaję się na kolekcję by patricia kazadi,cudne odcienie:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny ! nawet podobny mam, ale tak solo chyba źle bym się z nim czuła

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też jestem fanką wyrazistych kolorów, ostatnio nawet zaszalałam i wybrałam lekko mieniący się lakierek z Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale precyzja! ja Ci się udaje tak równo rozprowadzić lakier przy skórkach, masz jakiś patent?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paznokcie <3 polishhotties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A próbowałaś z Neonail tych nowości termicznych http://www.neonail.pl/katalog/zele-hybrydowe-uv/termo/termo-6-ml/5189-1-lakier-hybrydowy-termiczny-6-ml-purple-bunny.html? Fiolet jest bossssski!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Acapulco! Najładniejszy kolorek od NeoNail ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie przez całe lato na paznokciach efekt syrenki :) Bardzo polecam bo wychodzi naprawdę rewelacyjnie, zwłaszcza, jak trafisz na doby pyłek :) Ja pierwszy raz robiłam z instrukcją znalezioną na http://www.modoweinspiracje.pl/2016/08/31/pylki-do-paznokci-jak-zrobic-efekt-syrenki-i-szmaragdowy/ i w sumie teraz najczęściej właśnie takie mam paznokcie. Tylko nie wiem, jakie kolory na jesień wybrać, żeby pasowały, muszę pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek :) mogę polecić fajny gadżet: filtr prysznicowy z systemem kdf - uzdatnia wodę i dzięki temu skóra jest nawilżona i ładnie wygląda w połączeniu z paznokciami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*