wtorek, 25 października 2016

Baby Boomer ♥








12 komentarzy:

  1. Oj śliczne, chciałabym żeby mi też tak naturalnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne! <3 uwielbiam takie zdobienia, chociaż nigdy go nie robiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam szczerze, że zauroczyłaś mnie tymi pazurkami <3

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolorek, uwielbiam semilacowe hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :) Uwielbiam takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno temu robiłam takie zdobienie i patrząc na Twoje cudeńka koniecznie muszę je odtworzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...