środa, 20 września 2017

Semilac 135 Frappe ♥


6 komentarzy:

  1. Śliczny nudziak, a jak pięknie pomalowane od skórek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie;) Zdradzisz Kochana jak malujesz paznokcie ze tak pięknie są pomalowane od skórek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie, chociaż ostatnio tak mnie wzięło na wzory, że już prawie zapomniałam co to neutralne nudziaki. :D Jak lubicie wzory to polecam zajrzeć też na modoweinspiracje.pl, jest ich tam dużo. Ja chyba muszę od nich odpocząć i faktycznie zrobić sobie takie frappe. Piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek ma ten lakier! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*