czwartek, 18 października 2018

Cukiereczki ♥


Stylizacja którą dzisiaj Wam zaprezentuję powstała już dawno temu i pamiętam że nosiło mi się ją bardzo dobrze. Zebrałam również mnóstwo komplementów na temat tych cukierkowych paznokci.

Różową bazą pod opalizujący pyłek jest lakier z wiosennej kolekcji Victoria Vynn z serii Pure o numerze 112 Pink Girl. Lakier o bardzo dobrej pigmentacji bo wystarczyły jedynie dwie cienkie warstwy by idealnie pokryć płytkę paznokcia. Następnie na top bez dyspersji zaaplikowałam opalizujący pyłek z serii Dust Aurora również firmy Victoria Vynn.
Paznokcie błyszczały się niesamowicie i zwracały na siebie uwagę. Zwłaszcza w słońcu.

Paznokcie zbudowałam żelem 03 Soft Pink tej samej marki.
Jest to mój ulubiony żel do przedłużania paznokci o naturalnym różowym zabarwieniu.
Niestety piecze w lampie (jak większość żeli) ale trzyma się bardzo ładnie. Nie zapowietrza się, jest łatwy w obróbce i solo pokryty jedynie topem wygląda bardzo ładnie - elegancko i naturalnie. Ale o tym będzie osobny wpis.


Pozdrawiam instagram.com/daryanee_

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*