środa, 20 marca 2019

Gwiazdki z Victoria Vynn ♥


Stylizację którą zaprezentuję Wam dzisiaj na paznokciach nosiłam już bardzo dawno temu bo jak dobrze pamiętam to w październiku zeszłego roku. Pamiętam również że bardzo dobrze mi się te paznokcie nosiło. 

Paznokcie pomalowałam jednym z moich ulubionych kolorów Victoria Vynn z serii pure 128 Dark Fuchsia a następnie białym lakierem z tej samej serii 001 Absolute White namalowałam różnej wielkości gwiazdki. Namalowanie w miarę prostych, dokładnych gwiazdek pamiętam że było dla mnie nie lada wyzwaniem ale myślę że całość wyszła bardzo dobrze.

Jestem ciekawa czy Wam również podoba się ta stylizacja.


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*