środa, 10 grudnia 2014

Mikolajkowa przesylka od Neo Nail ♥


Z okazji Mikołajek otrzymałam od firmy Neo Nail paczkę z różnymi cudownościami do paznokci a w tym poście chciałabym Wam pokazać co zawierała przesyłka.

Co prawda paczka przyszła dopiero dzisiaj i jest to spóźniony Mikołajkowy prezent ale bardzo się z niego cieszę i na pewno przetestuję produkty tej firmy ponieważ jest to moje pierwsze spotkanie z Neo Nail. Jestem najbardziej ciekawa hybryd tej firmy ponieważ już słyszałam o nich co nie co i z chęcią zobaczę jak sprawdzą się u mnie. 
W paczce znalazły się też dwa żele do paznokci, oliwka, brokaty, pilnik i polerka.
Dodatkowo otrzymałam VOUCHER do wykorzystania w sklepie www.neonail.pl także bardzo fajnie że będę mogła wybrać sobie coś jeszcze :)






Pozdrawiam :*

18 komentarzy:

  1. Super paczuszka, bardzo podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie polubiłam z hybrydami Neo Nail. Kupiłam dwa kolory i niestety się u mnie nie odmaczały, nawet jak moczyłam pazury w miseczce z acetonem.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam używam, i bardzo fajnie działają!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to w koncu cos o nich poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś miałam i nadal gdzieś mam ich żele, ale o hybrydach chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejjj, gratki! ja też z siostra dostałam i miałam zamiar robić notkę, ale czasu brak,
    co prawda fotki juz zrobiłam i powiem Ci że mamy podobne myśli co do zdjęć :P także nie myśl sobie że zmałpowałam czy coś ale podobnie to obfociłam jak Ty
    ps: masz lepsze kolorki hybryd :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie :)
    Odwajemnie subskrypcje :)
    http://onlyfashionably.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa zawartość , gratuluję przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat tych hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent 😄co zrobiłaś że to dostałaś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*