środa, 24 grudnia 2014

Swiateczne Paznokcie ♥


Korzystając z wolnej chwili chciałam pokazać Wam moje Świąteczne Paznokcie.
W tym roku poszłam w biel i złoto. Połączenie moim zdaniem bardzo eleganckie i ponadczasowe.
Na paznokciach mam białą hybrydę Semilac, 001 Strong White oraz glitter Sahara Gold z Mistero Milano który wtopiłam w Semilac, Hard.
By dodać dodatkowego błysku środkowy paznokieć ozdobiłam srebrną cyrkonią.

A Wam moje drogie czytelniczki życzę : 
Zdrowych, Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
Spędzonych w gronie rodzinnym, w ciepłej atmosferze.
WESOŁYCH ŚWIĄT :*







Pozdrawiam :*

28 komentarzy:

  1. U mnie też złotko tylko w połączeniu z burgundem :) Pięknie! Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, u mnie czerwień i złoto :)
    Radosnych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju pięknie wyglądają te Pazurki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekne pazurki :* Tobie także życzę zdrowych i spokojnych Świąt oraz spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszło. Tobie też zdrowych i wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle pięknie wyszło!
    Mam do Ciebie pytanie odnośnie białego semilaca- nie uczula Cię? Mam kilka ich lakierów, ale dopiero przy białym pojawiło się to dziwne uczucie, pieczenie paznokci pod nim, a nawet ból opuszków palców. Robiłam dwa podejścia i za każdym razem następnego dnia musiałam zdjąć ten biały lakier :(

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny wzorek na paznokciach, muszę kiedyś spróbować zrobić sobie podobne, spodobały mi się :)
    zapraszam do mnie marrrtis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie! :) Tobie również wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są, uwielbiam biel ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę w końcu zabrać się za hybrydy,ale boję się,że zniszczą mi się paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz delikatna w stosunku do swoich paznokci to hybryda Ci ich nie zniszczy :)

      Usuń
  11. Przepiękne zdobienie! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealne pazurki :) wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam białe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiego primera używasz pod hybrydę? Ja dopiero zaczynam mam parę hybryd z semilac'a i nie wiem czy używać i jakiej firmy, kwasowy czy nie..

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne pazurki:) bardzo podoba mi się to, że mimo iż krótkie to Twoje paznokcie są bardzo zadbane! Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo eleganckie zestawienie - złoto i biel. Myślę, że odpowiednie nie tylko na święta :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny ten pomysł oddzieleniem białego i złotego lakieru! wygląda to fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne paznokcie, zachwycam się zarówno doborem kolorystycznym (najpiękniejszy!) jak i perfekcją w wykonaniu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt rewelacyjny.
    Zapraszam do obserwacji :)
    http://mynailspaznokciehybrydowe.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wykonanie perfekcyje!!! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne. Bialy muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*