poniedziałek, 28 października 2013

HALLOWEEN NAILS propozycja nr 2


Pomimo iż w Polsce halloween nie jest hucznie obchodzone myślę że jest to fajny czas by pokombinować z paznokciami. 
Może akurat załapiemy się na jakąś imprezę.

Drugie halloweenowe zdobienie które przygotowałam to tzw. splatter nails czyli kleksy robione z lakieru przy pomocy słomki do napojów. Myślę że jest to fajna sprawa i ciekawie to wygląda.
W tej wersji wygląda to jak rozlana krew na paznokciach - podoba mi się.

Bazą do zdobienia jest lakier Orly, White Out a kleksy zrobiłam przy pomocy lakieru Color Club, Red-Ical Gypsy. 






Pozdrawiam :*

16 komentarzy:

  1. cudnie to wygląda :) i z pewnością się nieźle przy tym upaprałaś ale warto było bo efekt jest wspaniały. Widzę też miłą zmianę na blogu jego początek robi wielkie WOW masz przepiękne paznokcie i pomysły :) staniesz się moim guru tak coś czuje :) a pomyśleć, że zaczęło się to od ciapek moich ulubionych znalezionych u Cb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No palce i skórki były trochę upaprane ale jakoś dałam radę je oczyścić :) Do guru jeszcze sporo mi brakuje ale bardzo miło jest usłyszeć takie słowa :)

      Usuń
    2. No chyba Ci nie brakuje, bo ja też się inspiruję Twoimi pracami. :D

      Usuń
  2. Super, robiłam sobie takie w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo zanany motyw i lubiany przez mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeze mnie też ale dopiero pierwszy raz stworzyłam coś takiego sama :)

      Usuń
  4. Fajna, ale poprzednia wersja bardziej mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na Halloween idealne:) od razu skojarzyły mi się z krwią ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uhuhu polała się krew. kogo zabiłaś? ;)
    świetne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  7. ten mani od razu skojarzył mi się z Dexterem ^^
    jaki masz fajny nagłówek ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie krwawe ;) idealnie na Halloween.

    OdpowiedzUsuń
  9. próbowałam takie coś zrobić i mi nie wyszło ;( ale twoje sa śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*