wtorek, 12 listopada 2013

China Glaze, Sunsational, Highlight Of My Summer ♥


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją ulubioną lakierową zieleń. Jest To lakier China Glaze z kolekcji letniej 2013 Sunsational o nazwie Highlight Of My Summer.
Jest to jasna, troszkę neonowa zieleń która pięknie wyglądała latem zarówno na dłoniach jak i na stopach.
Lakier ten potrafi robić smugi dlatego ja nakładam go na biały lakier i wtedy jest o wiele wiele lepiej.
Lakier ma wykończenie takie półmatowe, nie jest całkowicie błyszczący ale ja pomalowałam go top coatem bo uwielbiam mieć błysk na paznokciach.

Zapraszam Was na mojego instagrama gdzie wczoraj pojawiło się kolejne kropeczkowe zdobienie. Niestety zdjęcia z telefonu przypadkiem usunęłam i nie mogłam wstawić je na bloga. Ale kolaż na szczęście został i jest na instagramie :)






Pozdrawiam :*

28 komentarzy:

  1. fajny jest ten kolor...niby mięta, a wcale nie ma takich wiele... ech, powinnam nadrobić tą kolekcję, bo sporo mi się z niej podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wyjątkowo udana kolekcja. A przynajmniej ta połowa która jest kremowa :)

      Usuń
  2. Piękny kolor, akurat wczoraj sobie go zamówiłam razem z Sun Of Peach z tej samej kolekcji ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor ma zjawiskowy, ciężko o neonową mięte ;< cała kolekcja jest super szkoda tylko że połowa jest jelly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Bardzo nie lubię żelowych wykończeń...

      Usuń
  4. Interesujący kolorek, z jednej strony jakby trochę neon ale z drugiej strony jest taki przygaszony, podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda, z takim kolorem mógłby świecić w ciemnościach. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowny neonek!! Bardzo mi się podoba, chcę go! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor na tyle niezwykły, że ja pewnie bym nosiła go non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo, zresztą jak wszystkie chinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. boski, nie dziwie sie ze twoja ulu zieleń ;] jest super

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię zieleni ale ten wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę mieć ten lakier, śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam go!:) Już wiem co chcę na urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką zieleń mogłabym polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. boski jest :) jeszcze takiego kolorku nie spotkałam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*