czwartek, 26 grudnia 2013

Propozycja paznokci na Sylwestra ♥


Święta Święta i po Świętach. No prawie :)
Czas zacząć przygotowania do Sylwestra. Nieważne czy idziemy na domówkę, na koncert czy na bal o paznokcie musimy zadbać. Pamiętajmy że paznokcie nie muszą mieć super zdobienia. Wystarczy że są zadbane.

Moja propozycja paznokci na tą okazję jest super błyszcząca. Niestety na zdjęciach tego zobaczyć nie można :/
Złote mini cekiny równo ułożyłam na czarnym lakierze Golden Rose, Rich Color, 35 i pokryłam top coatem. Cekiny są supercienkie dlatego nie mamy obawy że podczas sylwestrowej imprezy coś nam odpadnie. Paznokcie te niesamowicie się błyszczą i na pewno zwrócą uwagę nie jednej osoby :)
Cekiny możemy układać według uznania. Albo tak równiutko jak zrobiłam to ja albo wręcz przeciwnie. Możemy zrobić na paznokciach kompletny nieład :)

http://instagram.com/nailmaniabydaria



Pozdrawiam :*

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie:). A tak poza tym polecasz Rich Color jako czarną bazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania :) dobrze kryje i czy długo się utrzymuje na pazurkach? ;)

      Usuń
    2. ja polecam :) jest naprawę świetny ^^

      Usuń
    3. Świetny jest ten lakier. Mam już 2 buteleczkę :) Ładnie kryje i długo się utrzymuje. Polecam lakiery z tej serii :)

      Usuń
  2. tak równiutko poukładane wyglądają super :) uwielbiam Twoje zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszły ;) ja nie mam tyle cierpliwości i zwykle kończy się na 2 pazurkach u każdej ręki pokrytych w całości cekinami ;p a reszta jakiś mniejszy dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Równo poukładane cekiny to wyglądają świetnie, ale jestem równie ciekawa cekinowego nieładu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już po pierwszym paznokciu miałaby dosyć, ale jak widać- cierpliwość popłaca ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow !!! Mnie na 100% nie starczyłoby cierpliwości :(

    OdpowiedzUsuń
  8. o super pomysł :D fajnie by wyglądało ułożone w kształt 2014.
    podziwiam, że ci się chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Że Ci się chciało tak wszystkie po kolei układać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjny manicure, idealny na sylwestra, cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie:) I podziwiam za cierpliwość

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepieknie! podziwiam technike i cierpliwosc

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam taki sam pomysł na sylwestrową propozycje :D i tak mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Troszkę pracy Cię to kosztowało, ale efekt jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne! Idealnie faktycznie pasują na sylwestra! :)
    Jakbym umiała na pewno bym sobie takie zrobiła, są wystrzałowe ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy opanowana nietrzęsąca się ręka i trochę czasu :)

      Usuń
  16. to mani mnie zachwyciło! niby takie proste, ale efekt jest niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super paznokcie się prezentują,ja jednak bym pomalowałam na czarno a dodatki na dwóch ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie, chyba sama sobie takie zrobię :) !

    OdpowiedzUsuń
  19. coś pięknego :) idealnie poukładałaś te cekiny, podziwiam za precyzję ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. ułożenie jest idealne :O jak zwykle podziwiam :D Super wygląda połączenie złota z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale musiałaś się napracować :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*