środa, 11 września 2019

In Blue

Niebieskie paznokcie? To za sprawką mojego męża który chciał bym paznokcie zrobiła sobie w takim właśnie kolorze. Mówisz i masz.

Co prawda niezbyt dobrze czuję się w niebieskich kolorach na paznokciach i myślę że nie będę tych paznokci za długo nosić ale samo zdobienie podoba mi się bardzo. Pewnie w różach czy szarościach wyglądałoby to zdecydowanie lepiej. Chociaż tak też nie wygląda źle.
Chyba ja się po prostu nie za dobrze w nich czuję.

Marka lakierów którymi wykonałam tą stylizację niech pozostanie na razie tajemnicą. Powiem tylko tyle : super jakoś za małe pieniądze.

Paznokcie są oczywiście przedłużone metodą żelową na formie. Długość to dwójeczka.
Zdobienie oczywiście malowane ręcznie.

Jestem ciekawa co sądzicie o tych paznokciach. Czy odważyłyście by się na takie zdobienie? I taką długość? 
Mi osobiście te paznokcie kojarzą się z lizakami czy landrynkami. Z czymś słodkim na pewno.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*