czwartek, 19 września 2019

Makijażowe HITY z Rossmana

W związku z tym że aktualnie trwa w Rossmanie promocja na kosmetyki do makijażu chciałam pokazać Wam moje hity które używam już od miesięcy jak nie od lat i jestem z nich zadowolona i zawsze kupuję.
Są to w większości produkty do mojego makijażu bo jednak w przypadku klientek stawiam na lepszą jakość kosmetyków ale jest kilka kosmetyków których używam również na klientkach bo są to produkty naprawdę dobre.

Aktualna promocja działa na troszkę innych zasadach niż wcześniej się to odbywało więc niestety nie wiem czy promocja będzie obejmowała wszystkie produkty które pokażę.



Puder Rimmel Insta Fix & Matte
Transparentny puder który moją twarz matowi na wiele godzin jak żaden puder wcześniej. 
Moja twarz czasami świeci się mocno i pudry profesjonalnych marek makijażowych nie dawały sobie z tym rady a Rimmel sprawdza się świetnie. Moje już ENte opakowanie.

Bronzer Milky Chocolate Lovely
Ja używam odcienia medium który nie jest ani bardzo chłodnym odcieniem ani ciepłym pomarańczowym. To coś pomiędzy. Kolor idealny.
Kształt i zapach czekoladki przyciąga wzrok. Produkt jest dobrze napigmentowany ale raczej krzywdy sobie nim zrobić nie można. Nie osypuje się, nie tworzy plam, łatwo się go rozciera.

Pomadka Max Factor Lipfinity
Pomadka w dwóch krokach. Pierwszy to nałożenie matowej pomadki a drugi to zaaplikowanie na nią bezbarwnego balsamu. Efekt? Długotrwała, pięknie prezentująca się na ustach pomadka. Pomadka jak większość matowych pomadek wysusza usta ale jest komfortowa w noszeniu. W ciągu dnia możemy dokładać balsamu i efekt jest naprawdę super. Minus? Czasami ciężko jest ją zmyć dlatego polecam do tego celu używać olejków.

Pomada do brwi Wibo
I to jest właśnie ten produkt którego używam zarówno na sobie jak i na klientkach. Pomada jest bardzo trwała, prosta w aplikacji, ma ładne odcienie. Produkt którego zawsze robię zapasy na promocji bo w tej kategorii nie szukam niczego innego. Ideał.
Miałam już trzy kolory i na żaden nie mogę narzekać. Wszystkie spisują się równie dobrze.

Podkład Miss Sporty Perfect To Last 24H
Jedyny produkt tej firmy jaki posiadam i jaki trafiony. Podkład jest kremowy przy czym ma bardzo dobre krycie. Nie ściera się. Wytrzymuje praktycznie cały dzień bez poprawek (nie mam tendencji dotykania twarzy w ciągu dnia). Kupiłam go w ciemno bo chciałam wypróbować dla siebie coś tańszego i okazał się miłością od pierwszego użycia.

Bielenda Magic Water Baby Doll
Mgiełka delikatnie rozświetlająca. Używam jej zarówno do wykończenia makijażu jak i na dekolt i całe ciało. Latem skóra pięknie się mieniła w słońcu i wyglądała bardzo zdrowo. Wersja baby doll ma delikatne, nienachalne drobinki. Mam również wersję golden glow ale tam brokat jest już bardzo widoczny i twarz świeci się jak bombka. Na nogach czy dekolcie jest w porządku. Zdecydowanie wolę wersję baby doll.

Eyeliner Eveline Precise Brush Liner 24H
Eyeliner w pisaku z bardzo precyzyjną końcówką. Łatwo maluje się nim kreski i myślę że jest to świetny produkt dla osób które właśnie z kreskami mają problem. Jest bardzo trwały i polecam osobom którym tak jak mi często łzawią oczy i inne eyelinery rozmazują jaskółkę w zewnętrznym kąciku. Eyeliner jest mega czarny. Idealny

Pozdrawiam instagram.com/daryanee_






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*