piątek, 6 września 2019

Stylizacja Paznokci W Ciąży



Dowiadując się że jestem w ciąży w mojej głowie krążyło milion myśli. Co mogę robić? Czego nie mogę? Co mogę jeść? Czy mogę pracować? Co z paznokciami które przez kilka lat praktycznie ciągle były stylizowane czy to metodą hybrydową czy żelową.

Bazując na moim kilkuletnim doświadczeniu w stylizacji paznokci, na artykułach przeczytanych w internecie oraz bazując na doświadczeniu i wiedzy koleżanek z branży opowiem Wam jak było w moim przypadku. 
Oczywiście ja nikogo do niczego nie namawiam bo w tym momencie najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo naszego maluszka i każda z nas będzie robiła to co uważa za stosowne.

Paznokcie są martwym tworem i produkty nakładane na nie nie przenikają w głąb do naszego organizmu tzn, że w ciąży stylizacja paznokci jest bezpieczna i niema żadnych wskazań by w czasie oczekiwań na maleństwo rezygnować z tej przyjemności.
Innym faktem jest to że w ciąży zwłaszcza na początku zazwyczaj mamy wyostrzony węch i różnego rodzaju zapachy mogą powodować u nas mdłości. Lakiery hybrydowe czy żele zazwyczaj mają delikatne zapachy ale np. aceton czy liquid w przypadku paznokci akrylowych zapach już mają intensywny i ich opary mogą powodować mdłości i nasze gorsze samopoczucie.
Musimy również zwracać uwagę na warunki higieniczne w miejscu gdzie robimy paznokcie. Pilniki i bloki polerskie powinny być jednorazowe a narzędzia wielokrotnego użytku najlepiej gdyby były sterylizowane.

Ja osobiście ze stylizacji paznokci w ciąży nie zrezygnowałam. Paznokcie malowałam lakierami hybrydowymi. Zdjęłam je dopiero gdy byłam w zaawansowanej ciąży i tak naprawdę gdy poród mógł rozpocząć się w każdej chwili a jak wiemy w większości szpitali do porodu lub operacji wszelkie stylizacje paznokci powinny być ściągnięte.

Tak jak pisałam wcześniej to czy będziemy robić paznokcie czy nie to zależy tylko od nas. Ja pracowałam do 7 miesiąca ciąży i uwierzcie mi gdybym miała jakiekolwiek wątpliwości lub gdyby były takie wskazania nie odważyłabym się pracować tak długo a ze stylizacja paznokci to moja praca i moja codzienność. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*