poniedziałek, 16 września 2019

Master Gel Victoria Vynn - paznokcie twarde jak kamień ?


Odkąd w paznokciowym świecie usłyszałam o żelach o właściwościach i żelu i akrylu wiedziałam że kiedyś na pewno tego typu produkty będę testować. A kiedy zauważyłam że jedna z moich ulubionych paznokciowych marek wypuściła taki produkt na rynek to już wiedziałam że muszę go kupić i sprawdzić o co tak naprawdę tyle szumu.
Czy paznokcie wykonane tego typu produktem są faktycznie dużo twardsze i trwalsze?


Cała seria Master Gel od Victoria Vynn liczy 6 odcieni żelu, liquid do modelowania masy, bazę, top, pędzelek ze szpatułą oraz wyciskarkę.
Mi cały ten zestaw udało się kupić w promocyjnej cenie 99 zł ale cena standardowa takiego setu to ponad 200 zł.

Aplikacja Master Gelu bardzo różni się od żelu o tradycyjnej konsystencji. Żel trzeba nanieść szpatułą na paznokieć lub formę, następnie zamoczyć pędzelek w liquidzie i formować paznokcia. Bez zamoczenia pędzelka w płynie nie uda nam się zbudować paznokcia ponieważ produkt jest bardzo gęsty i zbity a sam pędzelek będzie się do żelu kleił i utrudniał nam pracę. Muszę również wspomnieć że liquid ma bardzo przyjemny zapach co jest raczej niespotykane w tego typu produktach.
Aplikacja żelu nie jest łatwa ale wszystko jest do nauczenia. Wielkim plusem jest to że żel ten nie jest samopoziomujący co oznacza że tam gdzie go damy tam on zostaje, jak go uformujemy tak zostaje. Nie ma możliwości by żel sam spłynął na skórki jeśli same go tam nie nałożymy.
Jest to świetna opcja dla osób które mają problem właśnie z zalewaniem skórek a co za tym idzie późniejsze zapowietrzanie się masy.
Kolejną zaletą tego produktu jest fakt że praktycznie w ogóle nie piecze on w lampie. Czuć delikatne ciepło ale nie parzy jak to zwykle z tradycyjnymi żelami bywa.
Żel ten łatwo się opracowuje i w przeciwieństwie do innych żeli pył powstający przy piłowaniu nie unosi się w pomieszczeniu a opada.
Ja jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno zainwestuję jeszcze w inne kolory.

A na dzień dzisiejszy posiadam kolor 04 Soft Pink. Jest to mleczny, transparentny róż który bardzo ładnie wygląda również solo na paznokciach przykryty samym top coatem lub delikatną brokatową mgiełką. Odcień jest bardzo delikatny, naturalny, idealny do pracy gdzie nie możemy sobie pozwolić na wyrazisty manicure.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*