sobota, 7 września 2019

Neony od NaiLac


Lakiery hybrydowe które dzisiaj Wam pokażę to pierwsze hybrydy od NaiLac które mam przyjemność testować. Co prawda lato się już kończy i sezon na takie kolory również ale ja akurat jestem z tych osób co nie patrzą na sezonowość kolorów. Noszę to co mi się podoba niezależnie od pory roku.

Neony jak wszystkie stylistki wiedzą są zazwyczaj bardzo ciężkie do opanowania. Przeważnie ich krycie jest słabe a by lakier był bardzo intensywny trzeba go podbić białą bazą.
O neonach NaiLac czytałam że są same w sobie intensywne dlatego postanowiłam kupić kilka kolorów by to sprawdzić.


Cena za buteleczkę 7 ml to 32 zł czyli cena standardowa jak w przypadku większości lakierów hybrydowych. 
Design buteleczek robi wrażenie. Są białe, matowe ze złotą nakrętką. Bardzo eleganckie. A jak z zawartością?

Hybrydy mają bardzo dobre krycie. W przypadku wszystkich lakierów które posiadam do pełnego krycia wystarczyły dwie cienkie warstwy lakieru a co najważniejsze nie potrzeba podbijać ich białą bazą. A to znacznie ułatwia i przyspiesza pracę. Konsystencja lakieru jest przyjemna i należy raczej do tych rzadkich ale niema problemu z zalewaniem skórek. Myślę że to również zależy od naszego doświadczenia w malowaniu paznokci ale w moim przypadku aplikacja jest bardzo prosta.

Pędzelek jest prosty i elastyczny i bezproblemowo można nim manewrować przy skórkach.

Co do kolorów to nie są one jakieś niezwykłe. Neony raczej wszystkich marek są podobne do siebie ale neony NaiLac wyróżnia spośród innych marek bardzo dobre krycie i przyjemność aplikacji. Bo jeśli nakładamy dwie warstwy zamiast czterech czy pięciu to praca staje się dużo przyjemniejsza.

Z pośród lakierów które posiadam moimi faworytami są : 203 - jasny neonowy pomarańcz oraz 215 - neonowy, żarówiasty róż.

Testowałam już lakiery neonowe wielu marek i te spośród wszystkich sprawdzają się jak dla mnie najlepiej i nie mam potrzeby szukać czegoś innego. Zostanę z nimi na dłużej. A i Wam je polecam jeśli poszukujecie lakierów na lato, na wakacje nie tylko do użytku profesjonalnego,




1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do dalszego działania :)

Jeśli o coś pytałaś/pytałeś w komentarzach, odpowiedz pojawi się pod pytaniem :)

Pozdrawiam :*